24 June 2011

Bercakap dengan serius

Assalamualaikum,

Rasanya, seperti dah lama tuan punya blog ni tak bercakap tentang perkara serius dengan cara yang serius. Busy. Mungkin juga, mood serius belum ada. Ye lah, penat dengan kerja. Tension dengan customer. Dah tak terpikir tentang apa2 dah. tapi, entry kali ni pun tidaklah serius sangat.
Masih menggunakan bahasa yang biasa dan intonasi yang biasa, cuma, perkara yang ingin diperkatakan tu harus dipandang serius.

Tentang apa? Tentang diri sendiri? Tentang orang lain?

Salah. Jawapanya, tentang semua. Tentang dunia.

Tentang manusia.




Macam macam jenis manusia ada di muka bumi ni. Aku? tergolong dalam manusia jenis macam mana?


Wallahualam.





Aku hanya jadi diri aku sendiri. Dan cuba yang terbail untuk semua orang.

Tapi, kenapa kadang2, erk. Biarlah. Kadang2, macam ada something yang bermain dalam fikiran aku. perasaan aku. Entah. *abaikan sahaja. Tenangkan hati, dekatkan doro denganNya. InsyaAllah.









Kadang2 aku normal. Kadang2 aku begini. Apa sebenarnya yang terjadi?







-Tanda soal. Belum ada jawapan-


No comments: