10 December 2010

Cerita Rumahku

Ok. Sekarang sudah berada di rumah. Penat. Perjalanan yang sangat panjang harini.. huuu~
from Um, ke Menara TM, dh dlm tu, masuk TM point. Apply streamyx 4mbps. huu~ unifi belum boleh pkai di kwsn rumah, so, amek je la 4 mbps tu dulu. Student package.
Kat menara TM tu, teringat zaman2 praktikal. hahahaha, zaman jadi org keje sekejap. Hoho,,
seronok bekerja sebab x pyh pk assignment. hahaha, Bunguks.

ha, kat menara tu ada pulak secret recipe,, huu,, yang tu aku memang dh tau dh. memang ade bende tu dlm menara Tm tu. tapi, td ada satu pertambahan. 1901 pulak ade kt ctu.

Erkk,, Saya tidak membeli, sebab mahu cepat. Jadi, saya hanya memandang sahaja 1901 itu.

Ok ok ok. Naik tren d kerinchi. Huhuhu~ kaki saya sakit! Sebab kasut yg saya pkai adalah kasut yg adik saya taknak pkai. Beliau ckp sakit kaki, tp saya degil, saya amik jugak. Maka, tadi, padanlah muka kerana kaki melecet. Saba je la~ T__T

Ok ok ok. Sampai di rumah. Cerita rumah la pulak. hurm,,

Baru tadi, kami sekeluarga, bersama keluarga sedara saya juga, bercerita dan bersembang. Tiba tiba, termasuk cerita psl arwah aireen,, bukan saya seorang sahaja yg berkata,
tapi, semua yang kenal dia, akan mengatakan benda yang sama. "Dia istimewa".

Semoga rohnya di cucuri rahmat,, Saya pasti, dia bahagia di Sana~~

ok ok ok, tenang farah. yang pergi tak kan kembali lagi. Ok ok ok.
tutup cerita.

kaki saya super lengoh. Mata saya super x cantik dan sembab. esok mahu keluar bersama keluarga, apakah bakal terhasil rupa saya? huu~

Mari kita tunggu esok.

tata!

No comments: