21 December 2010

Percubaan

Ok. Sekarang pukul 3.40 pagi. Matax boleh lelap,, Tiba tiba terasa sedih.
Kenapa mesti rasa sedih? Hurm~ Bila sedih, terdorong untuk menangis. Bila menangis, terasa seperti sangat lemah. Perlu kah aku lemah? Entah~



Ya Allah~
Pertama kali dalam hidup aku, aku diberi perasaan begini. Alhamdulillah~ Aku bersyukur, kerana apa yang KAU berikan dalam hidup aku, membuatkan aku lebih mengenali diri ku sendiri.



Aku mengaku. Kadang kadang, aku terasa hilang, terasa lemah. Tapi, pada masa yang sama, aku harus bersyukur. Bersyukur kerana aku diberi dugaan olehNYA, dan itu tandanya, DIA sayang padaku~

Manusia diciptakan berlainan. Itula namanya hidup. Kan? Hurm, walau apa pun, aku sentiasa inginkan yang terbaik untuknya. May Allah bless you, always. I wish you have happiness in life. Semoga suatu hari, terbuka hati kamu, dan lembut hati kamu. Bukan untuk aku, tapi untuk Allah. I know who i am. Aku tahu aku manusia yang tak pernah lari dari dosa. Aku tahu aku banyak dosa. Tapi, Allah Maha Mengampuni. And I believe, HE will always be here.



Ok. Oleh kerana, perasaan n emosi tak stabil sekarang ni, maka, inilah dia percubaan yang aku sedang lakukan. percubaan untuk menjadi kuat. mencari semangat. Cause i know, if duduk dalam bilik, pandang dinding, hurm~ Takut hanyut terendam dengan perasaan gila. Aku tak nak macam tu. Tidak lagi mulai sekarang.

So, tangan menaip mencari kata kata semangat. Dengan harapan, akan ada semangat untuk aku malam ni.

hurm, apa pun, farah; Don't u ever forget HIM. Ingat, setiap yang berlaku ada hikmahnya. ALLAH Maha Mengetahui.








"Don't despair and never loose hope cause Allah is always by your side. InsyaAllah~"

No comments: