26 December 2010

Teruskan berjalan.

Salam, :)

Farah Mn kembali berkata kata. Bukan luahan jiwa, bukan nak bermadah, sekadar singgah untuk berkata kata dan berkongsi cerita. wah,, seperti diary pula ya. hahahaha,, diary tatapan umum?
Tidak, ini adalah perkongsian cerita sahaja.

Semalam. Erk, bukan semalam, pagi tadi mungkin.=.=" (Tido pun sudah jam 4.00 pagi). hahahahaha, Kenapa dengan semalam? DUSHHH! Betul la orang cakap, kata kata pun boleh jadi senjata. huuuu~ hanya sekadar membaca beberapa perkataan dari seorang hamba Allah, buat aku berfikir dan emosi berada di bawah paras normal seketika. huuu~

Hurm. Ya. Aku sedar diri. Aku tahu siapa aku. Dan aku tak ada hak untuk menghalang pandangan kau terhadap aku. Perasaan benci adalah perasaan normal yang ada pada manusia. Teruskan membenci aku, teruskan. Aku memang tak punya kuasa untuk buat perasaan benci itu hilang. Aku manusia juga.


Ok3,, hentikan berkata kata buat seketika, lagi jauh dan dalam pula perginya. Apa pun, aku harus sentiasa mengingatkan diri sendiri, TERUSKAN BERJALAN KEHADAPAN. Walau apa pun yang manusia lain perkatakan, jangan lupa, Allah sentiasa bersama hambanNya yang mengingatiNya.

InsyaAllah,









Teruskan berjalan, Farah Mn. :)

2 comments:

HaNa Hani said...

chill je dear
mulut org kite xleh nak tutp en
^_^

Farah Mn said...

betul tu,, Thankiee,,, ^__^